Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Thanx but no thanx φίλτατε Σπύρο Τάγκα

Κατ αρχάς να ευχαριστήσουμε τον blogger Σπύρο Τάγκα που συμπεριέλαβε (έστω και αυθαίρετα ή με την προτροπή κάποιου τρίτου - δεν γνωρίζουμε το πως) το Panic στην ψηφοφορία για το καλύτερο Ελληνικό blog.

Ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε.

Από την στιγμή που μπήκαμε στην blogoσφαιρα μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να αποτελούμε το πρώτο Ελληνικό blog με web magazine δεν είχαμε ως στόχο να ανταγωνιστούμε κανένα.
Και εξακολουθούμε να έχουμε το ίδιο σκεπτικό. Συνεχίζουμε την δική μας πορεία, χαιρόμαστε που είναι ανοδική γιατί αυτό δείχνει ότι υπάρχει κόσμος που αποδέχεται την τρέλα μας και δεν κοιτάμε πως θα ξεπεράσουμε κάποιον άλλο παρά μόνο εμάς τους ίδιους. Μπορούμε να είμαστε όλοι οι bloggers ψηλά; Ακόμα καλύτερα.

Γι αυτό και παρακαλούμε το Panic να αφαιρεθεί από την σχετική ψηφοφορία. Απλά και μόνο γιατί δεν συνάδει με την νοοτροπία μας. Κατά τα άλλα ευχαριστούμε και πάλι τον Σπύρο για την κίνηση του και ευχόμαστε καλή επιτυχία στον διαγωνισμό.

1 σχόλια:

Καλησπέρα στον φίλο μπλόγκερ Panic!

Επειδή μου ήρθαν πολλά emails σχετικά με αυτή την ανάρτηση, έχω να πω τα παρακάτω πράγματα.

θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι αυτό που διοργανώνει το μπλογκ μου όπως δήλωσα στην πρώτη ενημέρωση ότι είναι απλώς ένα Poll και γίνεται όχι για να τα πάρουμε στα σοβαρά τα αποτελέσματα, αλλά είναι κάτι το οποίο θα δείξει τις προτιμήσεις μερικών αναγνωστών. Είπα ότι δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού, γιατί το κάθε μπλογκ είναι ξεχωριστό και εξίσου σημαντικό! Διαβάζω καθημερινά πάρα πολλά ιστολόγια, όπως και το δικό σου φυσικά. Σε εσένα διαβάζω πολλές ειδήσεις και το εξαίρετο περιοδικό που βγάζεις online. Αν το εγχείρημα αυτό φάνηκε λάθος ή κάτι αλλο, ζητώ ταπεινά συγγνώμη. Έγω συχνά ανεβάζω αναρτήσεις όπου λένε ότι οι μπλόγκερς είναι ξεχωριστοί, ενημερωμένοι και ενωμένοι! Ελπίζω να κατάλαβες! Μπορεί να έχω κάνει λάθη, αλλά συνεχίζω το μπλογκινκ γιατί μου αρεσει πολύ! Συγχωρεσέ με για τα λάθη μου, αλλά είμαι μόλις 16 χρονών για τα γνωρίζω τόσο καλά τους άτυπους νόμους του διαδικτύου!

Με εκτίμηση,
Σπύρος

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More