Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Μίνα Ιορδανίδου: "Δεν έχω όρια στο σεξ"



Μίνας ιορδανίδου... συνέχεια! Βρήκαμε την φωτογράφιση και την συνέντευξη που είχε κάνει για το περιοδικό Out Of Limits και σας το παρουσιάζουμε χωρίς περικοπές...


Η Μίνα Ιορδανίδου γδύνεται γιατί γουστάρει το κορμί της και αισθάνεται υπέροχα όταν διεγείρει τα ανδρικά ένστικτα με τις καυτές της αναλογίες. Μας εύχεται τα καλύτερα για την καινούργια χρονιά και μας κάνει δώρο το ασυγκράτητο πάθος της για το σεξ. Η κρίση, όπως λέει, δεν πρέπει να μας επηρεάσει, γιατί η ζωή κρύβει χαρές που δεν πρέπει να χάνουμε. Εμείς συμφωνούμε και πέφτουμε με τα μούτρα για να τις απολαύσουμε μαζί της.

-Πες μας δυο λόγια για τη ζωή σου και την πορεία σου μέχρι σήμερα.

Γεννήθηκα στην Αμερική και μεγάλωσα στην Ελλάδα. Στα 16 μου δέχθηκα πρόταση από το πρακτορείο Elite Model Look, ενώ βρισκόμουν στο Μόναχο για διακοπές, και κάπως έτσι ξεκίνησε η σταδιοδρομία μου στο χώρο της μόδας. Τα πράγματα ήταν δύσκολα στην αρχή αλλά με επιμονή κατάφερα να καταξιωθώ. Με αυτό ασχολούμαι μέχρι σήμερα, ενώ έχω σπουδάσει και Αγγλική Φιλολογία.

-Σε ποιον διάσημο θα ήθελες να κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα με κατάληξη ένα ή περισσότερα βράδια στο κρεβάτι του; Ξέρεις, η φαντασίωση με μια σέξι δασκάλα είναι απωθημένο όλων των ανδρών.

Αν ο Brad Pitt δεν ήξερε αγγλικά και μιλούσε κινέζικα, τότε θα του έκανα μάθημα ευχαρίστως. Είναι ,όπως καταλαβαίνεις, και δική μου φαντασίωση και πρέπει να σου πω ότι την έχω πραγματοποιήσει με έναν άνδρα της showbiz, αλλά δεν θα σου πω το όνομά του για ευνόητους λόγους.

-Μάλιστα… Και πώς ήταν;

Φανταστικά. Τον είχα γνωρίσει σε ένα πάρτι κοινού μας φίλου και μου ζήτησε να τον βοηθήσω με την προφορά των αγγλικών για ένα ρόλο. Oops, μόλις αποκάλυψα ότι ήταν ηθοποιός! Anyways… Μου άρεσε πολύ σαν άνδρας και πραγματικά ήθελα πάρα πολύ να γίνει κάτι μεταξύ μας.

-Πώς τελικά έγινε; Αποκάλυψέ τα όλα!

http://www.ipanicmag.com/2010/04/blog-post_26.html

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More