Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Β. Παπαδόπουλος: Είναι καραγκιόζης ο Άδωνις και η γυναίκα του μας έχει ζαλίσει τα ...φρύδια...


Βγήκε ο Άδωνις στην εκπομπή της Τσιμτσιλή και είπε "Όσοι λένε τη γυναίκα μου ψώνιο να κοιτάξουν πρώτα τα μούτρα τους". Τι το 'θελε; Αρπάχτηκε ο Βαγγέλης. "Για μένα το λέει". Η Τσιμτσιλή προσπάθησε να τον ηρεμήσει. Ρε καλέ μου, ρε χρυσέ μου, αλλά που! Είχε ανάψει ο Βαγγέλης. "Για μένα τα λέει αυτά. Εγώ τη λέω τη γυναίκα του ψώνιο. Είναι αχάριστος και μικρός. Εγώ τον έβγαλα πρώτος στην τηλεόραση και τον πήρα από το χέρι (Βαγγέλη καλά να πάθεις) και τον πήγα στον Καρατζαφέρη".

Η Τσιμτσιλή πήγε πάλι να τον σταματήσει αλλά αυτός συνέχισε. "Ακούσατε τι είπε στη ΝΕΤ ο Απόστολος Κακλαμάνης; "Όλοι οι πολιτικοί δεν είναι καραγκιόζηδες". Και εννοούσε αυτόν. Η γυναίκα του δεν είχε πριν από ένα χρόνο εκπομπή κι έβγαινε συνέχεια στις τηλεοράσεις και μας είχε ζαλίσει τα αυτιά και τα φρύδια".

Περιμέναμε να τον ρωτήσει η Τσιμτσιλή πως ζαλίζονται τα "φρύδια", αλλά το απέφυγε...
http://nonews-news.blogspot.com

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More