Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Attica Press Magazine… κυκλοφορεί 16/4 στα περίπτερα


Νωρίτερα, ανάρτησα ένα teaser με τίτλο With 2 Feet… Όπως, μου γράψατε σας “άναψα” την περιέργεια. Ε, λοιπόν, σας δίνω μια πρώτη ιδέα, από τον κύκλο των νέων μου δραστηριοτήτων και όχι μόνον! Θα γράφω μια στήλη στο νέο περιοδικό ποικίλης ύλης ATTICA PRESS, που είναι το δίδυμο “αδελφάκι” του γνωστού μας Attica.gr

Δεν σας κρύβω πως είμαι διπλά χαρούμενη. Πρώτον, γιατί ένας εκ των ιδρυτών του Attica Press είναι ο καλός μου φίλος και εξαίρετος δημοσιογράφος, ο Ανδρέας Αναγνώστου και δεύτερον, γιατί στο περιοδικό θα βάζω και γω την δική μου πινελιά, ως συνεργάτης του ATTICA PRESS.

Αν θέλετε να γνωρίσετε αυτή την νέα εκδοτική προσπάθεια μας, δεν έχετε παρά να αναζητήσετε το περιοδικό Attica Press σε όλα τα περίπτερα του Λεκανοπεδίου μας.

Ανυπομονώ για τις εντυπώσεις σας και προσπαθώ να πατάω στα 2 μου πόδια, γιατί από την χαρά μου πετάω!!

Η εκδοτική αυτή προσπάθεια, είναι δημιούργημα ενός επιτελείου 5 δημοσιογράφων - του Ανδρέα Ν. Αναγνώστου, του Κώστα Σαλαμούρα, της Θεοδοσίας Κοντζόγλου, του Νεκτάριου Ανδριόπουλου και του Νίκου Βλάχου - που ξέρουν πολύ καλά την δουλειά, αλλά πάνω απ’ όλα την αγαπούν και αυτό θα το διαπιστώσετε και οι ίδιοι. Βασικός στόχος των συναδέλφων είναι να προσεγγίσουν την ειδησεογραφία και ιδιαίτερα τα θέματα που αφορούν στη ζωή των κατοίκων της Αττικής, με μια άλλη, διαφορετική ματιά.

Εδώ θα είμαι και θα περιμένω τις κριτικές σας και τα σχόλιά σας!


Υ.Γ. 1) Γι’ αυτό το λόγο, είχα χαθεί λίγο από την μπλογκόσφαιρα τελευταία… ;)

Υ.Γ. 2) Το βίντεο With 2 Feet, ασφαλώς και δεν αφορά στο ATTICA PRESS, αλλά απ’ αυτό εμπνεύστηκα να σας το παρουσιάσω, γιατί ο τίτλος του παραπέμπει σε κάτι που έρχεται, αλλά αφήνοντας μυστήριο! Για νεώτερα σχετικά μ΄αυτό, μείνετε μαζί μου. Έχει να κάνει και με κάτι άλλο σημαντικό, που θα μάθετε γι’ αυτό προσεχώς…

http://shell-land.blogspot.com/2010/04/attica-press-magazine-164.html#ixzz0lCioqa4K

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More