Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Η μουσική κατασκήνωση της Nicole Scherzinger

Η τραγουδίστρια των Pussycat Dolls εξέφρασε την επιθυμία της να δημιουργήσει μια μουσική κατασκήνωση, στην οποία θα μπορέσει να διδάξει ανθρώπους που πάσχουν από σύνδρομο Down.

Η  Nicole με τον Lewis
Η Nicole με τον Lewis
Η νεαρή star εξήγησε πως την ενέπνευσε η θεία της, η οποία πάσχει από την εν λόγω ασθένεια: «Μεγάλωσα μαζί της και έχει σύνδρομο Down. Πάντοτε είχε ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, είναι πολύ καλή γυναίκα και την αγαπάει όλη η οικογένεια».

«Έλεγα στα κορίτσια από το συγκρότημα ότι θέλω να δημιουργήσω τη δική κατασκήνωση ή ένα σχολείο στο οποίο θα μπορούσα να διδάξω ανθρώπους με ειδικές ανάγκες ή σύνδρομο Down» συμπλήρωσε η Nicole.
Όμως και ο σύντροφος της τραγουδίστριας, ο άσος της Formula 1, Lewis Hamilton, έχει τι ίδιες ευαισθησίες με την αγαπημένη του, μια και ο αδελφός του είναι άτομο με ειδικές ανάγκες.

Μάλιστα, ο Lewis στην αυτοβιογραφία του με τίτλο «My Story» έγραψε: «Μόνο έναν άνθρωπο μπορώ να σκεφτώ που μου δίνει κίνητρα για τη ζωή και με κάνει να χαμογελάω, τον αδελφό μου, τον Nicolas» και συνέχισε: «Προσπαθώ να μπω στη θέση του και πιστεύω ότι εγώ δεν θα τα είχα καταφέρει τόσο καλά όσο αυτός. Υπάρχουν τόσα πολλά που θαυμάζω στον αδελφό μου».

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=127479&cid=11

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More