Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

'Οτι θέλουν γράφουν...


Και οι μεγάλες πολιτικές εφημερίδες κάνουν.... πατατιές. Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί δημοσίευμα κορυφαίας εφημερίδας που έγραψε ότι η Έλενα Κουντουρά θα κατέβει υποψήφια με το ΛΑΟΣ.
Η ίδια ξεκαθάρισε ότι δεν ισχύει η φημολογία και πως θα είναι και πάλι υποψήφια με την ΝΔ στον Α Αθήνας. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε:
"Τα δημοσιεύματα τα οποία αναφέρονται στο όνομά μου και αφορούν πιθανή προσχώρηση μου στο Λ.Α.Ο.Σ δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα Είμαι και πάλι υποψήφια στην Α Αθήνας με τη Νέα Δημοκρατία, κάτι που έχω ήδη ανακοινώσει από την Παρασκευή 4-9-2009 σε ζωντανή τηλεοπτική μου εμφάνιση στην απογευματινή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ALTER, με τον Άκη Παυλόπουλο. Σ’ αυτή τη δύσκολη εκλογική αναμέτρηση... θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις μαζί με τις Αθηναίες και τους Αθηναίους για τη νίκη της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης και του Κώστα Καραμανλή."

Ε ναι, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις... "Ψινάκης".

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More