Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Η Sasha Grey στα Ελληνικά περίπτερα

Η Ελληνίδα που κατάφερε να γίνει super star της Αμερικάνικης βιομηχανίας πορνό ετοιμάζεται για... απόβαση στην Ελλάδα. Η ταινία "Addicted 4" που γύρισε πριν ένα μόλις χρόνο θα κυκλοφορήσει μαζί με το νέο τεύχος του περιοδικού Out Of Limits την επόμενη εβδομάδα.

Όσο για την υπόθεση; Πρόκειται για ένα ερωτικό δράμα. Αναφέρεται στις σχέσεις ενός ζευγαριού που ατενίζει το κοινό του μέλλον προσπαθώντας να ξεπεράσει τα εμπόδια που στέκονται μπροστά του...

Λαλακίες λέμε. Η ταινία είναι τσόντα (φυσικά) και θεωρείται ως μία από τις καλύτερες της Σάσας. Και μην πείτε "σιγά, τρία χρόνια ασχολείται με το άθλημα", γιατί έχει ήδη γυρίσει 187 εργάκια!
Άντε πάρτε και μία ιδέα του Addiction 4...






5 σχόλια:

Το "Out fi limits" το Θυμάμαι πριν χρόνια με Extreme φωτογραφήσεις καλλιτεχνών της εγχώριας showbiz που καθιέρωσε η Μάρα Ψαρράκη. Υπήρξα μεγάλος Fun τότε του εντύπου και μου άρεσαν πολύ και τα CDs που επέλεγε η εν λόγω διευθύντρια.Τότε της είχα στείλει επιστολή εκφράζοντας τον θαυμασμό μου. Δεν γλείφω την διευθύντρια αν και την γνωρίζω προσωπικά. Ήταν ο μόνος άνθρωπος όταν ξεκινούσα δειλά δειλά στον χώρο και συγκεκριμένα στο ραδιόφωνο που με υποστήριξε και με βοήθησε ανιδιοτελώς.Εξαιρετικός άνθρωπος και σπουδαία πραγματικά.Καλή επιτυχία στο έντυπό σας. Θέλησα ναφήσω σχόλιο γιατί έτσι μου βγήκε. Η άναρτηση είνα καθαρά θέμα δικό σας.

Φίλε δεν υπάρχει λόγος να μην αναρτηθεί το σχόλιο σου. Μόνο συκοφαντικά και υβριστικά (με οποιονδήποτε παραλήπτη) κόβονται (αν και όταν αφορούν εμάς τα αφήνουμε για να ξεμπροστιάζονται οι ίδιοι).

Όσο για το περιοδικό, την εποχή που αναφέρεσε την γνωρίζω πολύ καλά. Μία διόρθωση μόνο. Εκεί που λες "έντυπο σας" είσαι λίγο off. Μοναδικό έντυπο μας, και για την ακρίβεια e-εντυπο μας, είναι το IPanic.

Panic, το γνωρίζω το έντυπό σου IPANIC από το FACE BOOK , το έχω δει και μου αρέσει. Το θέμα με το Out of limits αρχικά το είδα στους papatzides κι από εκεί έφθασα σε σένα κι αποφάσισα να αφήσω σχόλιο γιατί νοστάλγησα την εποχή που αναφέρω ως Fun του εντύπου και θυμήθηκα ένα πρόσωπο που του οφείλω "Ευχαριστώ" .Μεχρι στιγμής περιηγούμε στο blog σου. Καλή δουλειά. Μου αρέσει.Συνέχισε

Επι τη ευκαιρία να πω πως τα Blogs κάνουν σοβαρότερη δουλειά από πολλά μμε. Παρακαλώ το σχόλιό μου να τονιστεί. Την υπερασπίζομαι την άποψή μου. Ευχαριστώ

Να σαι καλά, ελπίζω να περάσεις ευχάριστα

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More