Σάββατο, 1 Μαΐου 2010

Αναίτιο Βατερλώ...

Της Πόπης Διαμαντάκου
Θλιβερό. Μόνο αυτό είναι το θέαμα μιας γυναίκας που δεν βρίσκεται πια στην πρώτη της νιότη και τη βάζουν να κάνει ό,τι και τότε, την ντύνουν όπως τότε, περιμένουν από αυτήν τα ίδια που...

...έδινε και τότε.

Παγίδα. Καλοστημένη. Οχι μόνο από τον Αlpha, αλλά και από ένα ολόκληρο τηλεκύκλωμα που ανέδειξε τη Ρούλα Κορομηλά, στο πέρασμα των χρόνων, σε τηλεοπτικό μύθο. Οχι μόνο δεν την προστάτεψε, αλλά αντιθέτως την έσπρωξε στην κατηφόρα, επιμένοντας ότι διαθέτει ταλέντα «άθραυστα», από εκείνα που σέβεται ο χρόνος και που περιμένει η ελληνική τηλεόραση να ξαναμπούν στον ανταγωνισμό και να αποδείξουν την αντοχή τους. Τίποτε από όλα αυτά δεν ήταν και δεν είναι η Ρούλα Κορομηλά. Αποδείχθηκε. Και δεν ήταν το προχθεσινό αποτυχημένο live τού «Greek Ιdol» η πρώτη φορά.

Μια συνεπής πρωινατζού ήταν, που είχε την τύχη να κάνει καριέρα τη «χρυσή εποχή» της ελληνικής τηλεόρασης, τότε που έρεε το χρήμα, που γέμιζαν οι μεγάλες πίστες στα ελληνάδικα και τα σόου της Κορομηλά αναλάμβαναν να διαμορφώσουν και να συντηρήσουν το κλίμα της χλιδής και της σαπουνόφουσκας (αυτό που σήμερα πληρώνουμε όλοι πολύ ακριβά). Ικανή στην εποχή της γι΄ αυτό που ζητούσε η τηλεοπτική εποχή της. Τίποτε περισσότερο. Αποδείχθηκε, άλλωστε, η μικρή της διάρκεια στις τηλεοπτικές δουλειές της λίγο προτού αποσυρθεί, καθώς καμιά τύχη δεν είχε. Δεν είχε κανέναν λόγο να επανέλθει.

Αλλά η τηλεοπτική κρεατομηχανή δεν έχει κανένα έλεος. Επρεπε να πληρώσει το τελευταίο τίμημα στην τηλεόραση, την οποία και η ίδια τόσα χρόνια υπηρέτησε. Στην τηλεόραση που καταπίνει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και που μετατρέπει σε θέαμα οτιδήποτε μπορεί να «πουληθεί», ακόμη κι αν είναι η εικόνα της φθοράς μιας αλλοτινής ζουμερής ξανθιάς, που υπήρξε η πρώτη σταρ της εγχώριας τηλεόρασης.

Ετσι, αυτό που συνέβη στο κατάμεστο στούντιο του «Greek Ιdol» ήταν μια τραγωδία. Η Ρούλα Κορομηλά, σφιγμένη σε κορσέδες και ένα κατακόκκινο γυαλιστερό φουστάνι, μετά βίας μπορούσε να κάνει μερικά βαριά, χορευτικά βήματα. Η φωνή της λαχανιασμένη προκαλούσε άγχος ότι δεν θα τα καταφέρει να βγει στην επόμενη φράση. Κάθε τόσο προσπαθούσε να ανεβάσει το κέφι ουρλιάζοντας στον κόσμο «έλα! έλα!».

Και η προτροπή έμοιαζε περισσότερο με παρακαλετό.

Οι ανιματέρ φαίνονταν στα πλάνα, καθώς χτυπιούνταν για να καθοδηγήσουν τον κόσμο να παραστήσει τον ενθουσιασμένο. Μπροστά μπροστά ο θίασος των παρουσιαστών του Αlpha αποτελούσε μια επιπλέον σκηνοθετική απόπειρα να εμφανιστεί σαν λαμπερό «τηλεοπτικό γεγονός» η επανεμφάνιση της Κορομηλά.

Η υπερβολή στις εκδηλώσεις ενθουσιασμού και λατρείας υπογράμμιζαν το εντελώς αντίθετο.

Αλλωστε είχαν επιστρατευθεί όλοι την εβδομάδα που προηγήθηκε του live σόου, της Δευτέρας, για να διαμορφώσουν κλίμα δήθεν ενθουσιασμού για την «επιστροφή της σταρ».

Τόσο το χειρότερο. Γιατί αποδείχθηκε ότι δημιούργησαν υπερβάλλουσα προσδοκία. Αυτό που είδε τελικώς το κοινό πόρρω απείχε από αυτό για το οποίο το είχαν προετοιμάσει ότι θα απολαύσει.

Αυτό δεν ήταν τάλεντ σόου, ήταν θρίλερ

Το φιλοθέαμον αντιμέτωπο με ένα «σφαγείο» και όχι με ένα ευχάριστο οικογενειακό πρόγραμμα. Να βλέπει μια αλλοτινή δόξα των σόου να «αιμορραγεί» on camera σε ένα από τα αγριότερα ριάλιτι όλων των εποχών, την πτώση της ίδιας της εικόνας της. Οχι γιατί μπέρδεψε τα λόγια της. Και η εμπειρία της ήταν εμφανής και ο επαγγελματισμός της. Αλλά η παρουσίαση ενός τέτοιου τάλεντ σόου έχει απαιτήσεις από την εικόνα. Και αυτή της Ρούλας Κορομηλά είχε εμφανή τα σημάδια του χρόνου. Το απάνθρωπο είναι να ρίχνονται ακριβώς αυτά στην αρένα της τηλεθέασης. Φρίκη! Αυτό δεν ήταν σόου για ένα χαλαρό, χαρούμενο βράδυ Δευτέρας, αλλά ένα splatter για εθισμένους στο «αίμα» θεατές του ριάλιτι. Παταγώδης και η αποτυχία του καναλιού, που ενεργοποίησε όλες του τις δυνάμεις για να προσφέρει ένα ριάλιτι της θλίψης. Το πρόβλημα του «Greek Ιdol», άλλωστε, ήταν η αποτυχημένη «χημεία» όλων των συντελεστών- από την αρχική παρουσιάστρια, Αντα Λιβιτσάνου, μέχρι την κριτική επιτροπή, τη σκηνοθεσία και την επιλογή των διαγωνιζομένων. Και όλα αυτά δεν σώζονται με ανθρωποθυσίες.
Ενίσχυση της κριτικής επιτροπής

Με έναν «γκεστ» αποφασίστηκε η ενίσχυση της «αναιμικής» κριτικής επιτροπής του Greek Ιdol, για να υπόσχεται κάθε φορά και μια έκπληξη στο φιλοθέαμον που θα είναι υποτίθεται τα σχόλια του «μαϊντανού»- καλεσμένου. Στο πρώτο live τον ρόλο ανέλαβε ο Πέτρος Κωστόπουλος, «για γούρι», μια και παλιά, όταν η Κορομηλά άλλαξε κανάλι και από τον ΑΝΤ1 βρέθηκε στο Μega και πάλι στο πρώτο live είχε καλεσμένο τον ίδιο και έκανε μεγάλο σουξέ.

Αλλες εποχές τότε για τη Ρούλα.

Και για τα σόου. Ηταν και ευκολότερο και να εκπλαγεί το φιλοθέαμον και να γοητευτεί. Ορισμένα πρόσωπα δεν ήταν ακόμη πολύ γνωστά. Πλέον δεν πιάνουν τα «κόλπα». Τά ΄χει μπουχτίσει. Και τους «κολπατζήδες»- μαϊντανούς εξίσου...
Φαινόμενα-ΝΕΑ

http://nonews-news.blogspot.com/2010/04/blog-post_2112.html


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More