Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Λάκης Λαζόπουλος "θα ήθελα να μου υποδείξουν ποια εκπομπή της τηλεόρασης μπορώ να παρακολουθώ, ώστε να μπορώ και εγώ να αναβαθμίσω την ποιότητά μου"


Μπορεί να μην συγκαταλεγόμαστε στου fans του Λάκη Λαζόπουλου (για λόγους που τους έχουμε πει στο παρελθόν και δεν είναι επί του παρόντος) ωστόσο δεν μπορούμε να μην συμφωνήσουμε με την αντίδραση του μετά την επιβολή προστίμου από τοΕΣΠΡ με το αιτιολογικό ότι το ΑΛ Τσαντίρι υποβαθμίζει την ποιότητα της τηλεόρασης.

Ακολουθεί η σχετική δήλωση που έκανε στον Ε.Τ. ο Λαζόπουλους

«Αφού το ΕΣΡ ανακάλυψε ότι εγώ και το “Αλ Τσαντίρι” υποβαθμίζουμε την ποιότητα της ελληνικής τηλεόρασης, συγχαρητήρια! Ξέρουν καλά τη δουλειά τους. Δεν υπάρχει ούτε ένας Ελληνας που να μην καταλαβαίνει τη σκοπιμότητα αυτής της απόφασης. Οι διορισμένοι του ΕΣΡ υποβαθμίζουν τη νοημοσύνη του Ελληνα...
Οι πολιτικές σκοπιμότητες, οι σκοπιμότητες άλλων καναλιών και το σχέδιο για να σιωπήσει το “Τσαντίρι” σε μένα είναι γνωστές, αλλά δεν είναι και δύσκολο να τις φανταστεί κανείς.
Το “Τσαντίρι” δέχεται αυτή την υποβάθμιση εκ μέρους των διορισμένων του ΕΣΡ ως ένα παράσημο για την πορεία του. Τους ευχαριστώ πολύ.
Κι αν δεν τους κάνει τον κόπο, θα ήθελα να μου υποδείξουν ποια εκπομπή της τηλεόρασης μπορώ να παρακολουθώ, ώστε να μπορώ και εγώ να αναβαθμίσω την ποιότητά μου και να μην ενοχλώ το σύστημα, φύλακες του οποίου είναι»

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More