Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Το μωρό της Εβδομάδας by Paparazzigr


"H Μαριαννα ειναι ενα πιπινι 21 .Μας αρεσει γιατι ειναι ακομπλεξαριστη και straight

Paparazzigr:Σε βλεπουμε περισσοτερο στο ιντερνετ παρα σε αντρικα
περιοδικα .Πιστευεις ο κοσμος αρχιζει να στρεφετε στο ιντερνετ πλεον
για τετοιου ειδους φωτογραφησεις;
Μαριάννα :Θεωρώ πως κάποια στιγμή το ιντερνετ θα έχει περισσότερη δύναμη αλλά εγώ δεν το κάνω γι’ αυτό. Απλά περνάω πολύ ώρα στον υπολογιστή και δεν είχα κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση από περιοδικό. θέλω άμα κάνω ποτέ κάτι να είναι στα μέτρα μου και είναι λιγάκι δύσκολο τη στιγμή που δεν είμαι κάποιο όνομα να θέσω τους δικούς μου όρους σ’ ένα περιοδικό.

Paparazzigr:Πιστευεις οτι εχεις καποιο στοιχειο που σε κανει να
ξεχωριζεις απο τα αλλα μοντελα ;
Μαριάννα : Όχι δεν θεωρώ ότι έχω κάτι ιδιαίτερο από άποψης εμφάνισης. Και ίσως το ότι το πιστεύω αυτό είναι αυτό που με κάνει και ξεχωρίζω."

H συνέχεια στο Paparazzigr.tv

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More