Ένα από τα μεγαλύτερα μυθιστορήματα της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν είναι η επιτυχία της εκπομπής της Ελεονώρας Μελέτη.
Αν εξαιρέσουμε τις πρώτες μέρες που έπαιξε στο 16% (σπουδαία νούμερα για το Star) η συνέχεια ήταν καθοδική και τελικά το επίπεδο είναι σχεδόν ίδιο με αυτό που ήταν πριν ένα χρόνο με την Έμη Λιβανίου.
Ενδεικτικά τα νουμεράκια που κάνει το 2009:
Τρίτη 27-01-2009 10,7%
Δευτέρα 26-01-2009 12,9%
Παρασκευή 23-1-2009 13,0%
Πέμπτη 22-01-2009 13,3%
Τετάρτη 21-01-2009 10,8%
Τρίτη 20-01-2009 10,5%
Δευτέρα 19-01-2009 10,4%
Παρασκευή 16-1-2009 11,3%
Πέμπτη 15-01-2009 10,5%
Τετάρτη 14-01-2009 10,6%
Τρίτη 13-01-2009 11,2%
Δευτέρα 12-01-2009 10,5%
Παρασκευή 9-1-2009 12,3%
Στο μέσο όρο είναι τρεις περίπου μονάδες πάνω από την περσινή πρωινή εκπομπή. Με μία βασική διαφορά: φέτος ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη ζώνη είναι μικρότερος αφού το Alter εχει ριξει λευκή πετσέτα.
Επομένως για ποιά επιτυχία μιλάνε;
Για την κατασκευασμένη από τα επικοινωνιακά τρικ; Ένα νεκρό τηλεοπτικό προϊόν που πλασσάρουν σαν ζωντανό κ σπαρταρισό. Σαν το τέρας του Φρανκενστάιν ένα πράγμα.
1 σχόλια:
Οσο υπαρχουν τετοιου ειδους εκπομπες-ξεφτιλα στην Ελληνικη τηλεοραση, δεν 8α παμε μπροστα. οχι οτι οι αλλες ειναι πολυ καλυτερες (πλην ελαχιστων ε3αιρεσεων).Εγω χαλιεμαι ακομα και με το 10% που κανει (συν τα οποια ποσοστα κανουν αντιστοιχες τυπου μενεγακη αρναουτογλου κτλ κτλ). Το χειροτερο ειναι οτι υπαρχουν αν8ρωποι που ασχολουνται πραγματικα μ αυτες τις εκπομπες.
Δημοσίευση σχολίου