Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Ο αυτο-ξεφτιλισμός του X-Factor

Στον ANT1 είναι απίστευτοι. Κατάφεραν να ξεφτιλίσουν το καλύτερο ταλεντ σόου που είχαν ποτέ μετατρέποντας το σε κάτι σαν Ζετέμ. Ο Κατέλης έλειπε μόνο.

Έβγαλαν στην σκηνή λίγο πριν την ανακοίνωση των τριών πρώτων (δλδ σε καλό σημείο) και λίγο μετά την Νατάσσα Θεοδωρίδου τους χειρότερους που πέρασαν από τα πρώτα δοκιμαστικά και κόπηκαν σε χρόνο dt.

Ο κύριος Θεοφάνους που μιλούσε συνεχώς για ποιότητα τι έχει να πει γι αυτό το τσίρκο;

Ποιος είχε αυτή την φαεινή ιδέα και πόσα φράγκα παίρνει για να ξεφτιλίζει το καλύτερο σόου;

Α ρε κάτι κλωτσιές που χρειάζονται σε μερικούς...

6 σχόλια:

Γιατί ρε Παν...

Ήταν όργιο, έβγαλε πολύ γέλιο που πριν τον καλλίτερο, πέρασαν οι... χειρότεροι. Εγώ άκουγα, δεν έβλεπα.

Ήταν για αντίθεση, κατάλαβες;;;

Τώρα που είπες Κατέλης... Στο επόμενο, στο επόμενο...

Να σου πω αγαπητέ Παν, το x-factor, εγώ το έβλεπα όσο είχε αυτούς τους απερίγραπτους τύπους κοινώς ψώνια, που πίστευαν ότι είναι ταλεντάρες, για να γελάσω λίγο, μετά που είχε άτομα καλλίφωνα δεν το ξανάδα. Είναι γεμάτη άγχος και προβλήματα της καθημερινότητας η ριμάδα η ζωή μας, χρειάζονται που και που μερικοί γραφικοί στο γυαλί για να γελάμε, κάποτε ήταν οι γελωτοποιοί τώρα είναι αυτοί.

Δεν διαφωνώ για το αστείο της υπόθεσης. Έχω διασκεδάσει κι ε΄γω πολύ με Βας Βας και λοιπα. Κάπου με κούρασε να βλέπω οντισιόν με νούμερα. Τα έχω φάει στην μάπα: Pop Stars, Super Idol, Τv Stars, So you think you can dance, Show Sexy, Dream Show, Χ-Factor.
Και άντε, πάει στο διάολο, τα βλέπουμε στα προκριματικά. Στον τελικό όμως;

Και δεν ήμουν εγώ αυτός που αποφάσισε να κάνει ένα σοβαρό σόου. Ο Θεοφάνους φαγώθηκε να πάρει πόδι η ομορφούλα γιατί είχε μέτρια φωνή (λες και κάτι Ζήνες, Κοκκίνου, Βανδή κλπ είναι επίπεδο Αλεξίου). Και κατά την γνώμη μου το X-Factor ήταν και πολύ επιτυχημένο γιατί ξεπήδησαν κάποιοι που αξίζει να γίνουν τραγουδιστές και να παραμερίσουν κάτι μέτρια ψώνια τύπου Πετρέλη, Νίνο κλπ.
Κάνουν λοιπόν τόσο καλή δουλειά και στο τέλος κολεύουν το ζήτημα. Ας βάζανε και την Πάνια να το παρουσιάζει, με τον Καρβέλα στην επιτροπή να βρίζει και να ζητάει εισαγγελέα για να βγει από το καμαρίνι του.

Μα ειχε και Κατελη το show...Απλα δεν τον αναγνωρισατε..
...ηταν αδυνατισμενος με κοιλιακους,με λευκανση στα δοντια και θα παει και στη Γιουροβιζιον!

Ούτε εμένα μου άρεσε που τους είχαν εκεί. Άλλο βίντεο και άλλο να τους έχει εκεί....

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More