Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ;;;

...Βιβλία όπως
΄΄το ελληνικό ανταρτικό των πόλεων ΄΄ (.. το ΄χω)
΄΄Σαντινιστικο μέτωπο εθνικής απελευθέρωσης (.. το ΄χω)
΄΄Ισραηλινή αποικιοκρατία και η ιντιφαντα΄΄(.. το ΄χω)

Η/Υ με αποθηκευμένες προκηρύξεις ( εχω … να φαν κι κότες )
Καλαμωτή …(εχω στο σπιτι στο χωριο)
Να ανήκεις στον αντιεξουσιαστικο χωρο ( καλά πάμε ως εδώ)
Περούκες…(από τις Απόκριες…. το ΄χω)
Σκαρίφημα…(το πρωί έφτιαξα ένα για την πεθερά μου για το πώς θα παει σε ένα νοσοκομείο… γιατί δεν ξέρει που παν τα 4 )
Διαρρηκτικά εργαλεία..( δεν μας είπαν ακριβώς τι εργαλεία όποτε …το ΄χω )
Σωματοτυπο συνηθισμένο …( το ΄χω )
Μαλακες γείτονες …( το ΄χω )
Μηχανάκι ( το ΄χω ..και μάλιστα το εχω εξοφλήσει )
Επικίνδυνα εκρηκτικά υλικά ( γκαζάκια για το καμινέτο – ρολόι για να ξυπναω το πρωι…το ΄χω)
Γάντια μιας χρήσεως ( το΄χω …έβαψα τις καρέκλες του μπαλκονιού αφου τις πέρασα πρώτα με διαβρωτικό)
Κουκούλα (όχι σαν αυτές που εχουν οι ΔΙ.ΑΣ… αλλα κρατεί το κρυο ..ειδικά τωρα το Μάη)
Παραμορφωτη φωνής ( το ΄χω …από πέρυσι στα γενέθλια των παιδιών…πολύ γελιο)
Η μονη μαλακια είναι ότι πινω τσίπουρα και όχι μπυρες.. αρα δεν εχω μπουκάλια
Το παίρνω το δίπλωμα ?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://prezatv.blogspot.com/2010/04/blog-post_6077.html

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More