Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Οι απαντήσεις στην Ειρήνη Μερκούρη για όσα είπε..


Kαλά τα λέει η Ειρήνη Μερκούρη αλλά πρέπει και εμείς να τις πούμε δύο πράγματα μιας και δεν βγαίνει κανένας άλλος:

"Τρόμαξα με πήρε τηλέφωνο ο αδερφός μου και μου είπε σε έχουν κάνει τέρας και σκέφθηκα ότι δεν μπορεί να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Οι δικοί μας ανησύχησαν. Σκέφθηκαν ότι για να είναι έτσι το πρόσωπο μου συμβαίνει κάτι πολύ κακό στην υγεία μου. Αυτό με στενοχώρησε και με έριξε πολύ. Εξοργίστηκε η οικογένεια μου.

(Αν τρόμαξε ο αδερφός σου είναι δυνατόν να μην τρόμαξαν τα ΜΜΕ;)

Τι σε συμβούλευσαν οι δικοί σου;

Να βγω και να πω ότι είμαι καλά, ο πατέρας μου νευρίασε και δεν μπορούσε να ανεχθεί να παρουσιάζουν το παιδί του σαν τέρας.
Ο μπαμπάς θεωρεί ότι άδικο αυτό που συμβαίνει και είναι όντως άδικο.

(Έχει δίκιο ο μπαμπάς αλλά πρέπει να του εξηγήσεις ότι ο συνεργάτης σου το είπε)

Έκανες ή δεν έκανες πλαστική;

Ότι και να πω εγώ ο κόσμος θα πιστέψει αυτό που...

θέλει είτε απαντήσω θετικά είτε αρνητικά. Να μάθει ο κόσμος ότι είμαι μια χαρά αν κάποιος ανησύχησε για μένα

(Σωστή απάντηση. Αλλά για αισθητική παρέμβαση δεν μας λες. Έλα πες...)

Γιατί έγινε τόσος ντόρος;

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Ίσως να έλειψα και να με έψαχναν. Δεν ξέρω αν υπήρχε κάποιος δόλος πίσω από αυτή την κίνηση ή όχι.
Πάντως έχω ήδη κινηθεί νομικά εναντίον των ανθρώπων που έβγαλαν αυτή την είδηση.

(Θα κινηθείς νομικά εναντίον του star που έβγαλε την είδηση και μετά του έδωσες συνέντευξη και το διαφημιστικό ήταν με πλάτη για να έχει σασπένς;)

Γιατί δεν έβγαλες ανακοίνωση να το διαψεύσεις;

Είναι αστείο και ταυτόχρονα τραγικό. Όλοι ενδιαφέρθηκαν αν έχω κάνει λίφτιγκ αλλά λίγο για το αν είμαι καλά στην υγεία μου. Τέρας δεν νομίζω να ήμουν ποτέ οπότε τι να πω.

(Βρε αστείο είναι αλλά αστεία- αστεία έχεις δώσει μια συνέντευξη στο People και άλλη μια στην τηλεόραση. Τραγικό πράγματα...)

Θυμάμαι ότι πριν φύγω για να πάω στην εκδήλωση κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και ήμουν μια χαρά.

(Ε, τώρα θα το ρίξουμε στον φωτογράφο ή δεν περίμενες όπως λες να έχει φωτογράφους στην εκδήλωση;
Τέλος πάντων καλά να είσαι και δεν νομίζουμε να είχε δόλο κανένας. Απλά πουλάει το θέμα σου).

http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_342.html

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More